CUTI 2018

by - December 27, 2018




I have been in hiatus for soo long for blog. So many things happened in mean time explained why I can’t catch up with my blog. Memang ada plan nak blog lepas exam final but I got to prepare for something big. Something big I feel it happening ~~ Dah keluar dah lagu Shawn Mendes. But I might blog what I actually happening during the mean time. Mungkin ada yang dah tau apa yang terjadi sepanjang cuti sebab tengok story aku. Tapi aku macam kena consistent dengan diri aku untuk teruskan blog ini. Mungkin takda orang baca, tapi mana tahu lepas ni aku yang nak baca sebab aku rindu zaman aku belajar. Cerpen tu pun kalau aku ada idea, aku teruskan. Haah kannn baru aku sedar blog ni wujud masa aku study. So nanti nanti aku dah kerja or busy ke, aku nak tengok balik dulu dulu aku buat apa haa nilah function blog ni. Sebenarnya aku tak expect pun blog ni akan ada readers sebab content macam merapu kann. Thank you for those yang baca tuuuu. I am soooo glad.

So tak lama lagi cuti ni akan habis T.T  Cuti kali ni aku rasa paling productive ada benda happy ada benda sedih. Yang happy nanti kita share. Yang sedih tu tengok la aku rajin tak nak share sebab sangat memalukan. But let bygone be bygone. Move on please Azrin. Grow up, girl. You gonna be 22 by next year. Toughen yourself. Be yourself. Keep smiling. Don’t let any of your friends hurt you again and again. If they can’t accept you, it’s their business. You just gonna embrace yourself. But you gonna improve yourself in anyway so that they cant downgrade you and you should show them that you are improving day by day without they ever notice. Don’t ever forget to thank them for that. They maybe come to you in a negative way but you should take it in a positive way and they may be the prior cause to your success.


Random gila kan entry kali ni.  Cuz I can be soooo random even to myself. Okay lah ni je kot nak sembang. Till the next entry. But i might be hiatus again since the new semester gonna start soon. Pray for me so that I can be istiqamah with this blog. Semoga tahun 2019 ni Azrin menjadi seorang yang lebih baik dari yang sebelum ni. 

You May Also Like

0 comments